• Home Marketing webové stránky

Marketing webové stránky

Ačkoli měla jenom mizerné tušení, co je to vlastně správa SEO, poslechla svou vnučku a rozhodla se, že se svými webovými stránkami, které propagovaly jeden poměrně známý produkt, něco udělá. Nešlo jí jenom o to, aby se zvýšila návštěvnost jejích stránek. Také chtěla, aby články, které produkty doprovázely, vypadaly co nejlépe.

PR články

Aby odpovídaly tomu, co skutečně nabízí, aby srovnávaly poměr, cenu a užitečnost. Chtěla, aby články k produktům byly krátké a výstižné a samozřejmě aby nalákaly co nejvíce zákazníků, jenže sama na to nestačila, protože se ve slohu nikdy neorientovala, natož aby uměla napsat text cílený na určitou skupinu lidí nebo na jejich potřeby. Až její vnučka přišla s nápadem, že by měla svěřit věci do rukou profesionálům, a tak ji poslechla.